به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره شرکت پست در حساب کاربری خود در توییتر از راهاندازی اولین سرویس جمعآوری از مقر مشتری با نام الوپست خبر داد.
قادری در پست خود نوشت:
«امروز اولین سرویس جمع آوری از مقر مشتری ستاپ با نام الوپست در رویکرد پلتفرمی شرکت ملی پست و با مشارکت الوپیک راه اندازی شد.
این سرویس یکی از نمونه های ۹۸ سرویس مشارکتی پست با بخش خصوصی است که زنجیره ارزش خدمات پستی را از درب تا درب مقر مشتریان در سرتاسر کشور محقق می سازد.»
بیشتر بخوانید: تفاهمنامه سامانه الوپست امضا شد
اردیبهشت ماه امسال تفاهمنامهای میان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت الوپیک برای ارائه سرویس الوپست امضا شد. در جلسهای که با حضور حسن نعمتی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و مهدی نائبی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت الوپیک تشکیل شد، آنان تفاهمنامه همکاری برای ارائه سرویس الوپست روی نرمافزار الوپیک را امضاء کردند.
انتهای پیام/