صدراعظم آلمان برای جلوگیری از تکرار لرزش‌های خود در مراسم‌های رسمی و سوژه رسانه‌ها شدن، ترجیح داد در مراسم استقبال از نخست‌وزیر مولداوی روی صندلی بنشیند.

مرکل ترجیح داد در مراسم استقبال از نخست‌وزیر مولداوی روی صندلی بنشیندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ­در پی بروز سه مورد لرزش شدید بدن هنگام برگزاری مراسم استقبال رسمی از مقامات خارجی همراه با نواخته شدن سرود‌های ملی, ­آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان بار دیگر روی صندلی نشست. مرکل این بار هنگام برگزاری مراسم استقبال از نخست وزیر مولداوی در برلین و نواخته شدن سرود‌های ملی ترجیح داد به جای ایستادن، روی صندلی بنشیند.

باز هم در اقدامی غیرمعمول که از زمان سفر نخست وزیر جدید دانمارک به آلمان در روز پنجشنبه باب شده است، امروز نیز دستور داده شد برای مراسم استقبال از مایا ساندو، نخست وزیر مولداوی در برلین و نواخته شدن سرود‌های ملی، در برابر کاخ صدراعظمی آلمان، برای مرکل و میهمان وی صندلی چیده شود.

مرکل پیش از این چندین بار در حالت ایستاده در طول برگزاری مراسم استقبال رسمی و نواخته شدن سرود‌های ملی دچار لرزش شدید بدن شده بود. با این همه علائمی از بی ثباتی و عدم تعادل در صدر اعظم آلمان که روز چهارشنبه ۶۵ ساله می‌شود، مشاهده نشده است.

مرکل هفته گذشته گفته بود تاثیر روانی ناشی از نخستین مورد لرزش بدن که وی اواسط ژوئن دچار آن شده بود؛ موجب بروز حوادث بعدی و لرزش‌های مشابه شده است و وی باید تا مدتی با آن کنار بیاید ولی تاکید کرد جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار