مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: این نمایشگاه در جشنواره شهروندی تابستان کرمان که به همت شهرداری کرمان در حال برگزاری است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

حضور غرفه آتش نشانی در نمایشگاه بزرگ جشنواره شهروندی تابستان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان درجشنواره شهروندی تابستان کرمان بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با محوریت آموزش‌های شهروندی و پیشگیری از حوادث بر پا شده است.

وی با بیان اینکه لازم است سطح آگاهی شهروندان از خطرات و حوادث افزایش یابد تصریح کرد: امکانات زندگی روزمره شهروندان با سرعت پیش میرود و این حوزه به نسبت توسعه، آسیب‌ها و فوایدی نیز به همراه دارد.

عسکری ضمن نمایش ماشین آلات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شهروندان خبر داد و افزود: این کارگاه‌های آموزشی از قبیل ایمنی در منزل، طریقه استفاده صحیح از کپسول آتش نشانی، اطفاء حریق سیلندر‌های گاز و نحوه مواجهه با مار‌های سمی همه روزه با شروع کار نمایشگاه دایر است.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نقش موثری در کاهش حوادث و آگاه سازی جامعه با برگزاری دوره‌های آموزشی شهروندی دارد و لازم است شهروندان با حضور در این دوره‌ها به بهبود ایمنی و کاهش حوادث کمک کنند.

عسکری در پایان گفت: غرفه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با انجام مانور و مسابقات عملیاتی ورزشی ویژه آتش نشانان، پخش کلیپ آموزشی برای کودکان، ثبت نام شهروندان در دور‌های آموزشی همیار آتش نشان (آتش نشان داوطلب) به صورت رایگان و انجام مسابقه ایمنی و آتش نشانی به همراه اهداء جوایز به قید قرعه در بین شهروندان مورد توجه بازدید کننده گان قرار گرفته است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار