محمد اسدی گفت: با کمک مسئولان شهرستان جم مشکلی برای میزبانی دیدار‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر وجود ندارد.

رئیس هیئت فوتبال جم: مشکلی برای برگزاری بازی‌های پارس جنوبی در ورزشگاه تختی وجود نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اخیرا هشداری به برخی از باشگاه‌های لیگ برتری داده که در صورت مهیا نبودن شرایط ورزشگاه، تیم‌ها اجازه میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر را نخواهند داشت.

محمد اسدی رئیس هیئت فوتبال شهر جم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در همان ابتدا سهیل مهدی از طرف فدراسیون فوتبال بازدیدی را از ورزشگاه تختی جم انجام داد، که ایراد‌هایی نسبت به ورزشگاه تختی جم را به ما گوشزد کرد. فردای آن روز جلسه‌ای را در فرماندار برگزار کردیم و مسئولان شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

اسدی ادامه داد: اقداماتی را برای بهبود کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم انجام دادیم و زیرساخت‌های آن را فراهم کردیم. بحث دیگری که وجود دارد موضوع صندلی‌های ورزشگاه تختی جم است که کار‌های آن را نیز انجام می‌دهیم و حتی درباره نصب دوربین در ورزشگاه تختی صحبت‌هایی هم صورت گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم در خصوص اینکه رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم در این شهر برگزار خواهد شد یا نه، گفت: بله مشکلی برای میزبانی در جم وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی: دغدغه‌ای برای برگزاری لیگ در جم وجود نخواهد داشت

احتمال تاخیر در آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قوت گرفت

جمی‌ها رکورددار جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از شرایط ورزشگاه تختی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار