فرمانده نیروی هوافضای سپاه به همراه چهار تن از نیروهای نظامی که در سرنگونی پهپاد آمریکایی نقش مستقیم داشتند به دریافت نشان خادمی این آستان مفتخر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اهدای نشان خادمی به عوامل سرنگونی پهباد آمریکایی گفت: ایران اسلامی مزیّن به نام مبارک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام است و نیروهای نظامی کشور افتخار می‌کنند که با تمام وجود از مرزهای پهناور کشوری که زیر سایه نام مقدس آن حضرت قرار دارد، پاسداری می‌کنند.

وی ادامه داد: شما توانستید با انجام وظیفه و عمل دقیق و بهنگام به مأموریت خود علیه متجاوز، به طرف مقابل که جز زبان اقتدار چیز دیگری را نمی‌فهمد، این واقعیت را متذکر شدید که دوران «بزن در رو» تمام شده است و اگرچه جمهوری اسلامی آغاز کننده درگیری نخواهد بود، اما در مقابل هر گونه تجاوز در هر سطح، با اقتدار، بی‌درنگ، بدون ملاحظه و در همان سطح پاسخ خواهد داد.

اهدای نشان خادمی امام رضا(ع) به عوامل سرنگونی پهپاد آمریکایی

مروی گفت: امروز جنگ ما با جبهه استکبار جنگ نظامی نیست، بلکه در نبرد اراده‌ها قرار داریم و به فضل الهی همچنانکه تا امروز نیز اینگونه بوده است تحت هدایت‌های رهبر شجاع و مقتدر انقلاب اسلامی، و بصیرت و عزم راسخ مردم مؤمن و انقلابی، و آمادگی و هوشیاری کامل نیروهای نظامی، از این چالش، فرصتهای بزرگی به نفع پیشرفت ملت ایران خلق خواهد شد.

تولیت استان قدس رضوی گفت: «تشخیص و عمل بهنگام» مهمترین ویژگی حرکت غرورآفرین نیروهای نظامی کشورمان در سرکوب تجاوز اخیر بود و این روحیه باید در همه گلوگاههای مدیریتی کشور به‌ویژه در بخش مسائل اقتصادی حاکم باشد، چرا که دشمن امروز یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته است و همه مسئولان باید در مقابله با نفوذ، تروریسم و تجاوز اقتصادی همچون مجاهدان عرصه نظامی، به شکل انقلابی، جهادی، علمی و بهنگام عمل کنند.

 

سردار حاجی‌زاده: اسکلت پوسیده آمریکا را با سرنگونی پهپاد متجاوز به دنیا نشان دادیم

همچنین سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای حکم خادمی حضرت رضا (ع) توسط تولیت آستان قدس رضوی به نیرو‌های نظامی که موجب سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی شدند، با بیان اینکه این عملیات ابعاد مختلفی داشت که باگذشت زمان روشن خواهد شد، اظهار داشت: عملیات سرنگونی پهپاد آمریکا در آسمان ایران به تعبیر مقام معظم رهبری از همه جهات موفق بوده است، این عملیات هیمنه استکبار جهانی را شکست و اسکلت پوسیده و ترک خورده استکبار را برای همه روشن کرد.

وی این پیروزی را حاصل توسل به امام رضا (ع) خواند و افزود: حدود یک ماه قبل از این عملیات به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودیم، در آن تشرف از امام رضا (ع) خواستیم که شرایطی را فراهم آورند تا بتوانیم اقتدار نظام را به دشمن نشان دهیم، بنابراین این پیروزی را حاصل عنایت حضرت رضا (ع) می‌دانیم.

حاجی‌زاده گفت: دنباله‌های آمریکا از ایران سیلی خورده بودند، اما برای نخستین بار بود که اقتدار ایران اسلامی در برابر آمریکا نشان داده می‌‎شد.

وی ویژگی تمام نیرو‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبعیت محض از منویات ولایت دانست و گفت: تمام تلاش ما پر کردن مشت ولایت در برابر دشمنان و مستکبران است و رمز موفقیت خود را تبعیت از ولایت می‌دانیم و معتقدیم هرکجا در کشور از خط ولایت فاصله گرفته شده آنجا محل خسران بوده است.

انتهای پیام/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۱:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
خدا قوت و دست مریزاد مبارک باشد . التماس دعا *
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
مبارکتون باشه سردار منم خیلی خیلی دوست دارم توی حوزه شما فعالیت کنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۸:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
حاجی زاده عزیز واسطه شو هر موقع نتونستی به خدمت امام رضا بروی من به جای شما بروم ارادتمند شما یک بازنشسته ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
درود بر شرفتان آن درود بر سپاه اسلام. انشاءالله به یاری امام رئوف نابودی تمام دشمنان ایران زمین .انشاءالله نابودی اسرائیل و انگلیس خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
خوش بهالت سردارخادمی امام رعوف مبارک التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
رئوف درسته نه رعوف
کلمه رعوف بر وزن فعول از ریشه رعف هست به معنای گنجينه , خزانه , انبار , مخزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بعضی کیبردها نمیتونن اونطوری بنویسن
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۶:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
احسنت سردار رشید اسلام

این پیروزی را حاصل توسل به امام رضا (ع) خواند و افزود: حدود یک ماه قبل از این عملیات به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودیم، در آن تشرف از امام رضا (ع) خواستیم که شرایطی را فراهم آورند تا بتوانیم اقتدار نظام را به دشمن نشان دهیم، بنابراین این پیروزی را حاصل عنایت حضرت رضا (ع) می‌دانیم.