نخستین مرکز آموزشی، توانبخشی و اقامتی ضایعه نخاعی هرمزگان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگاندر گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،گفت: نخستین مرکز آموزشی، توانبخشی و اقامتی ضایعه نخاعی هرمزگان در بندرعباس به بهره برداری رسید.

فرشید معنایی افزود:این مرکز در فضایی به وسعت ۵۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به کمک نیکوکاران ساختع شده است.

وی گفت:. این مرکز در پاسخ به نیاز افراد ضایعه نخاعی خصوصاً افراد ساکن در مناطق دور از مرکز استان و روستای که به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان راه اندازی شده است.

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان افزود: انجام اقدامات ثانویه پس از آسیب نخاعی و آموزش روش مواجهه با آسیب نخاعی و عوارض ناشی از آن و مراقبت‌های قبل و پس از عمل جراحی زخم بستر مهم‌ترین خدماتی است که دراین مرکز ارائه می‌شود.

معنایی گفت: مرکز آموزشی، توانبخشی و اقامتی ضایعه نخاعی هرمزگان دارای بخش مراقبتی- درمانی، معاینات پزشکی و تشخیصی، فیزیوتراپی، مشاوره، مددکاری، سالن آموزش، تیم‌های توانبخشی ویزیت در منزل و عقد قرارداد با آزمایشگاه برای انجام آزمایشات در محل مرکز است.

مرکز آموزشی، توانبخشی و اقامتی ضایعه نخاعی هرمزگان با حضور دکتر میرزاد معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان، دکتر فروغی مشاور عالی رئیس بهزیستی کشور، رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان، کناری زاده فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران، خیرین و افراد ضایعه نخاعی طی مراسمی افتتاح شد.

این مرکز دومین  مرکز آموزشی، توانبخشی و اقامتی ضایعه نخاعیدر کشور است.

انتهای پیام/ر


گسترش خدمات رسانی به افراد ضایعه نخاعی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.