معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف مازندران گفت: طرح نشاط معنوی با میزبانی ۸۰ امامزاده در مازندران از اواسط تیر ماه شروع به کار کرد.

حجت الاسلام قربانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شده است گفت: این طرح تا ۲۹ مردادماه مصادف با عید سعید غدیر در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هر ساله در طرح نشاط معنوی از ظرفیت مبلغان اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی و دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی بهره گیری می‌شود، افزود:این طرح امسال با حضور روحانیان دوره دیده از قم در امامزادگان استان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: هدف از برگزاری طرح نشاط معنوی آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش قرآن، اردو‌های تفریحی و مشاوره خانواده است.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به برگزاری رایگان این کلاس‌ها و اردو‌ها در این طرح، افزود: کلاس‌های آموزشی، اردویی و ورزشی در ۸۰ امامزاده مازندران برای گروه‌های سنی مختلف هم اکنون در حال برگزاری است.

وی برپایی نماز جماعت در امامزادگان شاخص استان را بخش دیگر این طرح بیان کرد و گفت: مراسم نماز جماعت هر روزه در ۲۵۰ امامزاده استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام / س
 

برگزاری طرح نشاط معنوی در مازندران

برچسب ها: اوقاف ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.