مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به آلودگی انبار‌های روباز گوگرد در عسلویه و بی توجهی متولیان برای ساخت انبار سرپوشیده این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

محیط زیست از انبار‌های روباز گوگرد عسلویه شکایت می‌کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد افزود: با توجه به آلودگی ناشی از انبار‌های روباز گوگرد، بار‌ها به متولیان مهلت داده شد که برای جلوگیری از این آلودگی انبار‌های سرپوشیده و مکانیزه بسازند، اما اقدام قابل قبولی انجام ندادند و حالا بر اساس قانون و با توجه به پایان مهلت، شکایتی علیه متولیان انبار‌های روباز، به مراجع قضایی ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انبار‌های روباز گوگرد یکی از منابع آلاینده محیط زیست در عسلویه به شمار می‌رود و پراکنش ذرات گوگرد علاوه بر آلودگی خاک در منطقه، موجب آلودگی هوا نیز شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: برای جلوگیری از پراکنش ذرات گوگرد، ساخت انبار‌های سرپوشیده و مکانیزه ضروری است.

قلی نژاد همچنین هشدار داد: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچگونه آلودگی چشم پوشی نخواهد کرد و ابتدا با در نظر گرفتن مهلت، و سپس با معرفی واحد‌های آلاینده به دادگستری در این زمینه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ک

شکایت محیط زیست از انبارهای روباز گوگرد

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.