فرماندار ایالت ماساچوست آمریکا از اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ علیه زنان دموکرات کنگره به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، چارلی بیکر، فرماندار ماساچوست دیروز (دوشنبه) از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه زنان دموکرات کنگره به شدت انتقاد کرد و این اظهارات را نژادپرستانه خواند.

وی در رویدادی اعلام کرد: توییت‌های رئیس جمهور آمریکا خجالت آور و نژادپرستانه بود. این توییت‌ها باعث ایجاد مقدار زیادی ناهنجاری برای زندگی عموم مردم می‌شود و من آن را محکوم می‌کنم.

ترامپ در دو روز گذشته توییت‌های توهین آمیزی علیه زنان دموکرات کنگره منتشر کرده که انتقاد مقامات و قانونگذاران آمریکایی را به دنبال داشته است. حتی مقامات کشور‌های دیگر از جمله ترزا می، نخست وزیر انگلیس و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا هم این اظهارات نژادپرستانه ترامپ را محکوم کردند. ترامپ روز یکشنبه در حساب توییتر خود نوشت: زنان دموکرات کنگره باید به کشور‌های خود که در حال حاضر به انواع جرم و جنایت آلوده است، بازگردند. چرا آن‌ها بازنمی گردند و به اصلاح مکان‌های آلوده به جرمی که از آنجا آمده اند، کمک نمی‌کنند؛ سپس بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد. این مکان‌ها بدجور به کمک شما نیاز دارند، باید هر چه زودتر عازم شوید.

دونالد ترامپ دیروز هم در توییتر خود نوشت: «زنان دموکرات چپ گرای کنگره چه زمان می‌خواهند به دلیل لحن احمقانه خود و حرف‌های وحشتناکی که به زبان آورده اند از کشور ما، از اسرائیلی‌ها و حتی از دفتر ریاست جمهوری آمریکا عذرخواهی کنند؟ مردم زیادی از آن‌ها (زنان دموکرات کنگره) و اقدامات وحشتناک و منزجرکننده شان خشمگین هستند!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار