اخبار ورزشی وزنه برداری، کاراته، جودو، فوتبال، تنیس و نجات غریق را در روز سه شنبه ۲۵ تیر، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  سه شنبه شاهد خبر‌هایی ازدرخشش تنیس باز قزوینی در رقابت‌های کشوری،تیم وزنه برداری دختران استان راهی رقابت‌های کشوری شد،مسابقات انتخابی نجات غریق المپیاد برتر استان برگزار شد،کاراته کا‌های قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی شدند،جودوکار قزوینی در راه رقابت‌های آسیایی و آغاز تمرینات تیم فوتبال کاسپین بدون منابع مالی، هستید.

درخشش تنیس باز قزوینی در رقابت‌های کشوری

در پایان رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی کشور و در رده سنی ۱۲ سال، فردخت علیمی بازیکن ٩ ساله استان به مقام سومی دست یافت.

مسابقات تنیس رده‌های سنی قهرمانی کشوری به میزبانی کرمانشاه برگزارشد.

تیم وزنه برداری دختران استان راهی رقابت‌های کشوری شد

تیم استان با ترکیب، رویا نظری، پگاه مزرعتیان، گلاب مریدی، شکوه فلاح با هدایت مهسیما بابایی و مریم طالبی و سرپرستی لیلا امیدی درگاهی راهی رقابت‌های کشوری شدند.

این رقابت‌ها از فردا به مدت ۴ روز در اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی نجات غریق المپیاد برتر استان برگزار شد

این رقابت‌ها در رده سنی ۱۳تا۱۶سال برگزار و غزال صبوری، فاطمه هدایت فر، مهدیه احمدی و پارمیدا حسینی به عضویت تیم استان در آمدند.

این رقابت‌ها در استخر آریان برگزار شد.

کاراته کا‌های قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی شدند

بهمن عسگری، مجید حسن نیا و علی اصغر آسیابری در ترکیب تیم ملی کاراته برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ عازم ازبکستان شدند.کامبیز کاکاوند داوری قزوینی هم در این رقابت‌ها قضاوت می‌کند.

این رقابت‌ها طی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ تیرماه با شرکت ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

جودوکار قزوینی در راه رقابت‌های آسیایی

رامین صفویه جودوکار قزوینی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آزاد قزاقستان راهی «آکتااو» قزاقستان شد.

رقابت‌های جودو آزاد قزاقستان ۲۷ و ۲۸ تیر برگزار می‌شود.

آغاز تمرینات تیم فوتبال کاسپین بدون منابع مالی

مدیر عامل باشگاه کاسپین قزوین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دیدار تاج رئیس فدراسیون فوتبال و زاهدی استاندار قزوین، تصمیم بر آغاز تمرینات و فعالیت تیم فوتبال کاسپین گرفته شد، اما تا به امروز وضعیت منابع مالی و شرایط باشگاه همچنان مشخص نیست.

مجید رضایی افزود: تمرینات آغاز شده، اما برای انتخاب کادر فنی، ورودی مسابقات، قرار داد بازیکنان، تهیه البسه و هزینه‌های مسافرت‌ها هنوز بلاتکلیف هستیم.

وی با بیان اینکه گزینه اصلی هدایت در فصل جدید لیگ دو، سعید دقیقی است گفت: دقیقی به دلیل حضور در فدراسیون فوتبال و شورای شهر قزوین، هنوز جواب قطعی به باشگاه نداده و در صورت عدم همکاری با دقیقی با دو گزینه بومی و دو مربی غیر بومی برای هدایت تیم بزرگسالان کاسپین مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

مدیر عامل کاسپین ادامه داد: فقدان ثبات در جایگاه مالکیتی و مدیریتی باشگاه مشکل بزرگی است که هرساله مدیریت باشگاه برای حل مشکلات و تامین منابع مالی، باید متوسل به استانداری، شهرداری، بخشداری و مسئولین شویم، اما در صورتی که حامیان مالی بزرگ و کوچک می‌توانند از باشگاه حمایت کنند.

رضایی درباره وضعیت بدهی‌های مالی باشگاه گفت:نزدیک به یکصد میلیون تومان به فدراسیون فوتبال از گذشته بدهکار هستیم و تمام بدهی‌های گذشته باشگاه در فصل گذشته به بازیکنان و نهاد‌ها پرداخت شده است.

لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور مرداد ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار