در آستانه آماده شدن واشنگتن و پکن برای دور جدید مذاکرات تجاری، وزیر بازرگانی چین بر لزوم ایستادگی در جنگ اقتصادی جاری تأکید کرد.

وزیر بازرگانی چین: پکن باید با قدرت در برابر جنگ تجاری آمریکا ایستادگی کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ثاوث چاینا مورنینگ پُست، «ژانگ ژان» وزیر بازرگانی چین می‌گوید آمریکا آغازگر جنگ تجاری و اقتصادی اخیر بوده و پکن باید با قدرت در این جنگ ایستادگی کند.

وزیر بازرگانی چین که به تازگی به مذاکرات اقتصادی دو کشور وارد شده افزود: پکن در دفاع از منافع ملی باید با تمام تلاش خود در جنگ اقتصادی با واشنگتن ایستادگی کند.

ژانگ ژان هفته گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با سرپرست هیئت مذاکره‌کننده آمریکایی به روشنی اعلام کرد واشنگتن تنها طرفی است که باید مسئول تشن تجاری و ایجاد مشکلات در اقتصاد جهانی شناخته شود.

این اظهارات مقام ارشد چینی در حالی بیان می‌شود که آمریکا و چین در حال آماده‌سازی برای گفت‌وگو‌های بیشتر اقتصادی هستند. استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا اخیرا اعلام کرد اگر مذاکرات تلفنی با مقامات چین سازنده باشد، او و رابرت لایتزر، نماینده گفتگو‌های تجاری آمریکا به زودی به پکن مسافرت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار