معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه تعمیر خوابگاه کوثر شروع شده است، گفت: حداقل سه مجموعه خوابگاهی در تابستان امسال در دانشگاه بوعلی ارتقا می‌یابد.

سه مجموعه خوابگاهی دانشگاه بوعلی در تابستان امسال ارتقا می‌یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه در این دانشگاه خوابگاه‌های این دانشگاه در رتبه‌های ۱ تا ۴ قرار دارند، گفت: در طول سال‌های ۹۶ و ۹۷ اقدامات مهمی در حوزه بهسازی و بازسازی سرا‌های دانشجویی دانشگاه انجام شده است.

نقدی گفت: ارتقای برخی خوابگاه‌های رتبه ۴ در تابستان امسال هم با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه رتبه بندی خوابگاه‌ها براساس شاخص‌های صندوق رفاه و توسط کارشناسان این صندوق صورت می‌گیرد، افزود: اقدامات مختلفی برای ارتقای کیفیت خوابگاه‌ها مانند اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، ایجاد سالن مطالعه و سایت یارانه و بوفه و نمازخانه ها؛ دوجداره شدن پنجره ها، تعمیرات فیزیکی ساختمان‌ها و نیز مجموعه تسهیلات داخلی اتاق‌ها مثل کمدها، موکت و پنجره و رنگ آمیزی... انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰۰ دانشجوی پسر و ۲۵۰۰ دانشجوی دختر در خوابگاه‌های این دانشگاه ساکن هستند، گفت: دانشگاه بوعلی سینا ۱۸ بلوک خوابگاهی ملکی دارد که از این تعداد ۱۰ بلوک دخترانه و ۸ بلوک پسرانه است.

نقدی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ارتقای خوابگاه‌ها زیاد است؛ اما متناسب با دریافت اعتبار برنامه ارتقا عمل خواهد شد و حداقل سه مجموعه خوابگاهی در تابستان ۹۸ بهسازی و ارتقا خواهند یافت.

وی افزود: مجموعه کوثر در حال تعمیر است و تعمیر سایر مجموعه‌ها نیز بزودی براساس اعتباراتی است که صندوق رفاه دانشجویان از محل اجاره بهای خوابگاه‌ها، به دانشگاه اختصاص می‌دهند و برخی منابع داخلی دانشگاه انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: باتوجه به محدودیت‌های مالی که در سطح اعتبارت دانشگاه و همچین در سطح صندوق رفاه وجود دارد، برنامه ریزی ما برای ارتقای خوابگاه در بستگی به سطح اعتبارات خواهد داشت.

انتهای پیام/ د 

ارتقاء سه مجموعه خوابگاهی دانشگاه بوعلی در تابستان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.