محمد شیری هنرپیشه سریال شب‌های برره در کنار نوه‌هایش در زمین بازی پر از بادکنک حاضر شد.

تلاش دیدنی پدر شیرفرهاد پایین برره ای (در زمین بازی کودکان) شهر بادکنک ها +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون یکی از شرکت‌کنندگان ویژه برنامه کودک شو شبکه نسیم در فصل تابستان بود. او که به همراه نوه‌های خود در این برنامه حاضر شده بود هنگام ورود به زمین بازی پر از بادکنک تلاش خود برای رقابت در جهت کسب موفقیت را به خوبی به نمایش گذاشت.

تلاش این هنرپیشه سریال شب‌های برره برای ترکاندن بادکنک‌ها توجه پژمان بازغی مجری این مسابقه را به خود جلب کرد؛ تا جایی که او اعلام کرد پدربزرگ پرانرژی‌تر از بچه‌ها است.

در ادامه ویدئوی منتشرشده از تلاش این بازیگر در کنار نوه‌هایش در شهر بادکنک‌های برنامه کودک‌شو را می بینید:

برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون در شبکه نسیم است که بیش از دو سال از پخش اولین قسمت آن در شبکه نسیم می‌گذرد. این برنامه پرطرفدار در ویژه برنامه تابستانی خود با تغییراتی مواجه شد و چند قسمتی است که با حضور هنرمندان و چهره‌های مشهور به همراه خانواده‌هایشان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بازیگر های سینما حجوم آوردن به کار مجری گری !!! چرا ؟؟ چون کسی بازی نمیده بهشون؟؟ تا نابود نشده این حرفه که کاملا نیاز به علم و تجربه داره یکی یه کاری بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
خوشبحال بچه های الان چه بابابزرگهایی دارن