نماینده مردم شاهین شهر گفت: قیمت خرید تضمینی گندم حداقل باید با ۳۰۰ تومان افزایش، به ۲ هزار تومان می‌رسد.

قیمت خرید تضمینی گندم به ۲ هزار تومان افزایش یابد/ عده‌ای از کشوری خاص گندم ما را قبل از درو می‌خرندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در صحن علنی نوبت عصر امروز دوشنبه طی تذکری گفت: چند ماه پیش از دولت بر اساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی به دلیل قیمت خرید تضمینی گندم، طرح شکایت کردم، اما هنوز بررسی نشده است.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: قیمت خرید تضمینی گندم، اکنون ۱ هزار و ۷۰۰ تومان است در حالی که قیمت بازار ۲ هزار و ۳۰۰ تومان است، یکی از تعاونی‌های خرید گندم در شهرستان من پارسال این زمان ۴ هزار تن گندم خریداری کرد و این رقم امسال به ۷۰۰ تن یعنی یک پنجم سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه گندم به میزان کافی و بیش از نیاز کشور توسط کشاورزان ما تولید شده است، بیان کرد: همچنین ما نگران قاچاق گندم و ورود دلالان هستیم، عده‌ای کیف به دست از کشوری خاص آمده‌اند و گندم قبل از درو را کیلویی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کرده‌اند؛ امیدواریم این موضوع در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح و بررسی شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه اظهار کرد: امیدواریم قیمت خرید تضمینی گندم حداقل ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کند و به ۲ هزار تومان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
همه میدانند این کشور خاص عربستانه مثل خرید میش و قاچاق آن و توزیع ریال عربستان در میان سیلزدگان خوزستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
با توجه به افزایش هزینه هایی تولید کشاورزان با نارضایتی و اندوه، گندم خود را تحویل سیلوها میدهند
آخرین اخبار