مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: متقاضیان میتوانند یکم تا پنجم هرماه برای پیش خرید قبور اقدام کنند.

شهباز، مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: متقاضیان میتوانند یکم تا پنجم هرماه با ارائه‌ی شناسنامه وکارت ملی برای پیش خرید حفره (قبر)به ساختمان اداری آرامستان باغ رضوان و یا سازمان آرامستان واقع در شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

وی افزود: افراد برای سهولت در دستیابی به خدمات آرامستان میتوانند اپلیکیشن مربوط به آرامستان را دریافت کنند. از مزایای این اپلیکیشن جستجو متوفی، آدرس قبور، و زندگینامه‌ی افراد دفن شده در آرامستان می‌باشد.


مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: طبق آمار مرتبط با متوفیان آرامستان باغ رضوان در سال ۱۳۹۷ مجموعا ۶۴۳۷ فوتی گزارش شده است که ۵۲۲۶ تن از آن‌ها در باغ رضوان دفن شده اند؛ و ۱۲۱۱ تن از آن‌ها به خارج از آرامستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: از این آمار ۳۶۵۴ تن فوتی مرد که ۲۹۷۸ تن در باغ رضوان و ۶۷۶ تن خارج از آرامستان مدفون شده اند؛ همچنین آمار موتوفیان زن به ۲۲۴۸ تن میرسد که ۵۳۵ تن در خارج از آرامستان دفن شده اند می‌رسد.

شهباز  در پایان گفت: بیشترین  علت مرگ و میرثبت شده در گواهی فوت ناشی از اختلال در سیستم گردش خون است.

انتهای پیام/ی
 


اختلال در سیستم گردش خون، اولین عامل مرگ و میر در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، آرامستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن دلیل گو
۱۸:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خداوکیلی هوای مردم را داشته باشید