نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع قاریان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی کریم گفت: قاریان قرآن کریم افسران عرصه فرهنگ قرآنی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جمع قاریان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی کریم گفت: شما عزیزان افسران عرصه فرهنگ قرآنی هستید و قرار بر این است که جمعیت‌هایی که خبر از قرآن و اثر آن بر زندگی انسان ندارد را مطلع کنید تا پای کار قرآن بیایند.

امام جمعه قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره ارزش و اهمیت یافته‌های معنوی و علمی خود انسان، گفت: از نگاه خدای متعال کسانی که خودشان به این بلوغ و رشد رسیده‌اند که حقانیت چیز‌هایی که به پیامبر نازل شده است را درک می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای نزد خدای متعال دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه باید چشم بصیرت انسان حقیقت قرآن را درک کند، خاطرنشان کرد: کسی که با چشم بصیرت حقیقت قرآنی را درک می‌کند، بینای حقیقی است حتی اگر چشم ظاهری نداشته باشد و فقط اولی‌الاباب این حقیقت را درک می‌کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت ذکر از نگاه قرآن گفت: خدا می‌فرماید هر کسی از یاد من روی بگرداند در حقیقت زندگى تنگ و سختى خواهد داشت و روز رستاخیز او را نابینا محشور مى‌‏کنیم و این نشان می‌دهد ذکر خدای متعال در نشاط و شادابی زندگی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/ک

باید چشم بصیرت انسان حقیقت قرآن را درک کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار