رئیس فدراسیون جودو گفت: از ملایی خواستم به فکر سومین مدال جهانی اش و رکورد زنی باشد.

میراسماعیلی: مولایی باید به فکر رکوردزنی باشد/ به حمایت وزارت ورزش برای اعزام تیم‌های پایه نیازمندیمآرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اعزام تیم ملی به اردوی قزاقستان بیان کرد: چندین مسابقات دیگر مثل گرندپری و گرنداسلم و جام جهانی را نیز داریم که همگی جزء بازی‌های کسب سهمیه المپیک است. به غیر از مولایی و بریمانلو برای دیگر جودوکاران شرایطی را در نظر گرفتیم که بتوانند در رنکینگ قرار بگیرند. اگر جودو کارانمان بتوانند در بازی‌هایی که سطح کمتری دارند موفق باشند، همان سرمایه گذاری که روی افراد نامدارتر کردیم را، برای آن‌ها نیز می‌کنیم.

به نفرات دوم و سوم همه اوزان‌ها بها می‌دهیم

میراسماعیلی ادامه داد: خجسته که قرار است در این اردو حاضر باشد جزء مدال آوران ما در بازی‌های آسیایی بوده است و به خاطر شرایطی که بریمانلو داشته است نتوانستیم او را به اردوی کرواسی اعزام کنیم، چون تا بازی‌های جهانی دیگر بازی‌های رسمی نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا تدارک خوبی برای رسیدن به بازی‌های جهانی داشته باشد. در وزن ۸۱ کیلوگرم معتقدیم که سعید مولایی با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارد و حمایت تمام و کمال فدراسیون جودو را دارد و عملکرد مثبت فتحی پور دیگر جودو کار این وزن، فرصت دیگری در اختیارش می‌گذاریم. می‌خواهیم به تمام نفرات دوم و سوم همه اوزان‌ها بها بدهیم  تا در هر وزن چند نفر را داشته باشیم.

مولایی باید به فکر سومین مدال جهانی باشد

او در خصوص شرایط سعید مولایی اظهار داشت: مولایی مدال‌های مهمی را در بازی‌های اخیر به دست آورده است و طی صحبت‌هایی که اخیرا با سعید داشتم از او خواستم  به فکر سومین مدال جهانی اش باشد و با تمام وجود به فکر رکورد زنی باشد. اما در وزن ۹۱ کیلو گرم ما ملک محمدی را داریم که جوان است  و  یک رفت و برگشتی را به رشته کوراش داشته است، اما تمرکزش را روی جودو جمع کردیم تا در آن نتیجه بگیرد.

میراسماعیلی افزود: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رامین صفویه یک نخبه است که مدال طلا را در المپیک نوجوانان و جوانان به دست آورده است. امیدوارم همگی عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانیم روی آن‌ها سرمایه گذاری کنیم.

مشخص نیست که بتوانم به کرواسی بروم

رئیس فدراسیون جودو ایران درباره برقراری ارتباطات با فدراسیون کرواسی اظهار داشت: توافقاتی با رئیس فدراسیون جودوی کرواسی داشتیم و هفته آینده مولایی و زارعیان به آن جا دعوت هستند، اما به دلیل شرایط ویژه هنوز خودم تصمیم نگرفتم به کرواسی بروم چرا که تیم‌های نوجوانان و جوانان مان در بازی‌های آسیایی می‌خواهند شرکت کنند و حضور داشتن من در این بازی‌ها اهمیت دارد. اگر شد به صورت یک روزه به کرواسی خواهم رفت تا تفاهمات دیگری نیز داشته باشم.

برای آموزش بانوان از کرواسی مدرس می‌آوریم

میراسماعیلی ادامه داد: در این توافق نسبت به تبادل مربیان صحبت کردیم و این را باید بگویم که سطح بانوان جودوی کرواسی از سطح بانوان ما بالاتر است و قرار شد تا یک دوره مربیگری در ایران برگزار کنیم و مربی که از کرواسی به این کلاس‌ها می‌آید رزومه بسیار خوبی دارد و در طی یک هفته مربیان بانوان ایرانی را تحت آموزش قرار خواهد داد تا دوره خوبی برای مان باشد.

به کمک وزارت ورزش برای اعزام ها نیاز داریم

او گفت: یک تیم نوجانان و جوانان داریم که از لحاظ بودجه ما را اذیت می‌کنند که بودجه یک میلیاردی نیاز دارند و امیدواریم که وزارت  ورزش و جوانان این بودجه را قبول کنند تا بتوانیم آن‌ها را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم چرا که این نفرات ۳، ۴ ماه است که در اردو هستند و از خوانواده و همه چیزشان زدند تا در اردو باشند. من همه تلاشم را می‌کنم که تیم مان به این بازی‌ها اعزام شود چرا که فقط در طول سال یک بار این بازی‌ها را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

بوداپست میزبان مسابقات جهانی جودو ۲۰۲۲ شد

تاتار کوراش، زیرمجموعه فدراسیون جودو شد

تیم ملی جودو ایران قهرمان رقابت‌های کارگران جهان شد


انتهای پیام/

اظهارات آرش میراسماعیلی درباره آخرین اخبار از فدراسیون جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیراوند از خرم اباد
۱۲:۴۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
ملایی رو زیاد بزرگش نکنید با یک مدال جهانی . خیلی مونده تا به چهار مدال جهانی پهلوون میراسماعیلی برسه
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس جودو
۱۰:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
رییس فدراسیونی که نداند قهرمانش چند مدال جهانی دارد ازو چه توقعی باید داشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
آقای میراسماعیلی چرا کوراش ، دفاع شخصی و جوجیتسو و قزاق کورس و تاتارکوراش را واگذار نمیکنید تا هم خودتان و هم جودوکاران روی جودو تمرکز داشته باشند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
از میراسماعیلی بعید است گاف دهد زیرا ملایی تاکنون یک مدال جهانی گرفته و باید دنبال دومی باشد نه سومین مدال جهانی !
Germany
بهرام
۰۲:۱۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
گاف رو شما داری میدی!
مولایی یه طلا و یه برنز جهانی داره فعلا!
قبل کامنت گذاشتن یه سرچ کنی بد نیست. اصلا سخت نیستش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
داداش بهرام لطفا برنز جهانی رو بفرمایید کجا و چه سالی در مسابقات جهانی گرفته که در ایران خبرش منتشر نشده و شما مطلع هستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
طبق دستور اقا بهرام سرچ کردیم برنز جهانی رو پیدا نکردیم لطفا بیشتر راهنمایی بفرمایید
آخرین اخبار