مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت:در آستانه سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشوریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در نشست خبری گفت:سال قبل فوتبال ارومیه پس از چهل سال جان دوباره گرفت. پارسال ما به عنوان مهمان ناخوانده وارد لیگ دسته یک شدیم

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه ما با تیمداری خوب سال گذشته، برای اولین بار توانستیم مستقیما بازیکنی را از ارومیه به لیگ برتر صادر کنیم. الان به عنوان یکی از تیم‌های بازیکن‌ساز مطرح هستیم.

بهاری افزود:باید پیگیری شود که چرا تیم هبه شده به استان چرا سال گذشته اولین بازی خود را انجام نداد. این موضوعی است که مغفول مانده و کسی آن را پیگیری نمی‌کند. تیمی که با ۷۰ نفر به ارومیه هدیه شده بود، اما به یکباره بهم ریخت و کسی جوابگوی آن نشد.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت:امتیاز تیم نود ارومیه هم اکنون ۵ میلیارد تومان است در حالی که اگر سال گذشته باشگاه نود ارومیه مسئولیت آن را برعهده نمی‌گرفت، این امتیاز به دسته سه سقوط می‌کرد و ارزش ریالی آن نیز اکنون ۸۰ میلیون تومان بود. گذشته از آن نیز قیمت بازیکنان ما هم افزایش یافت و تیم‌های لیگ برتری برای جذب آن‌ها پا پیش گذاشتند.

بهاری افزود:من دنبال گرایشات سیاسی نیستم. سال قبل آقای قاضی‌پور و آقای استاندار از ما حمایت کردند و این موضوعی است که موظفم به آن اشاره کنم.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت:امروز هم اگر مقرر به تیمداری در دسته یک باشد، تیم نود ارومیه یکی از مدعیان و گزینه‌های صعود به لیگ برتر خواهد بود. اما این موضوع یک همت همگانی می‌طلبد. این تیم برای مردم ارومیه است. من قول می‌دهم اگر حمایت شود این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی بیان کرد:ما دو مشکل داریم. یک مجموع بدهی‌های تیم ماشین سازی در سال‌های قبل است که امتیاز آن پارسال به ارومیه منتقل شد. من قول می‌دهم در کمتر از ۴۸ ساعت مشکلات موجود را حل کنم، اما مشکلی که وجود دارد این است که من نمی‌دانم در این شهر با چه کسی طرف حساب هستم. امروز بجای ما ۳۰ نفر برای این تیم تصمیم می‌گیرند و تکلیف ما هنوز مشخص نیست. من نمی‌دانم اکنون این تیم برای باشگاه نود هست یا نیست.

وی بیان کرد:من این زنگ خطر را به صدا در می‌آورم که در آستانه سقوط به دسته سه هستیم. آقای مانوئل دروازه‌بان اسپانیایی سابق ماشین‌سازی به فیفا شکایت کرده و محکومیت ما قطعی است. ۳۰ هزار دلار ما به ایشان بدهکاریم و ۵ هزار دلار نیز جریمه فیفاست.
 
در حال تکمیل/م
 

نشست خبری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه 

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.