وزیر خارجه انگلیس با اعلام اینکه شانس کمی برای نجات توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ وجود دارد، مدعی شد فاصله ایران با ساخت سلاح هسته‌ای همچنان یک سال است.

انگلیس: امکانی کمی برای نجات برجام وجود داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکس گفت توافق هسته‌ای با ایران هنوز نمرده اما با این حال تأکید کرد امکان بسیار کمی برای نجات این توافق وجود دارد.

این مقام ارشد انگلیسی با این حال مدعی شد اروپا تمام تلاش خود را برای نجات برجام انجام خواهد داد و از برگزاری کمیسیون مشترک برجام طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

لندن طی هفته‌های گذشته از تمام اقدامات تحریک‌آمیز و اتهامات واشنگتن علیه ایران حمایت کرد، با این حال هانت مدعی شد: آمریکا متحد نزدیک ماست، اما در خصوص ایران با واشنگتن هم‌نظر نیستیم. (اینجا)

وزرای خارجه اتحادیه اروپا قرار است امروز دوشنبه به منظور بررسی راه‌های «نجات برجام» در بروکسل تشکیل جلسه دهند. فرانسه، انگلیس و آلمان شب گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای مشترک که دفتر ریاست جمهوری فرانسه آن را منتشر کرد برای چندمین بار بر پایبندی خود به برجام تاکید کردند بدون آنکه در عمل گامی در این زمینه برداشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، برجام ، تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
انگلیسی پست با دروغ های رسانه های صهیونیستی فکر میکند ایران به دنبال ساخت بمب اتم است و محدود کردن ایران
Iran (Islamic Republic of)
تجربه
۱۹:۵۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
درست حدس زدی .شانس کمی برای حفظ برجام ذلت بار وجوددارد.
آخرین اخبار