مشاور شورای امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان در نشست رهبری بخش امنیتی دولت تاکید کرد که تامین امنیت انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری اولویت جدی حکومت است.

محب: تامین امنیت انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری اولویت جدی دولت استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان در نشست رهبری بخش امنیتی دولت تاکید کرد که تامین امنیت انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری اولویت جدی حکومت است.

وی اظهار داشت: ارگان‌های امنیتی در هماهنگی نزدیک با کمیسیون انتخابات، برنامه های منظمی را جهت تامین امنیت نامزدان و انتخابات ریاست جمهوری ترتیب نموده و این موضوع اولویت جدی حکومت می‌باشد.

محب در این نشست افزود: پلان‌های امنیتی در سه بخش قبل از انتخابات، در جریان انتخابات و بعداز انتخابات اجرا و عملی می‌شوند.

به گفته وی، با تامین امنیت، نه تنها میزان اشتراک مردم در انتخابات افزایش می یابد، بلکه صیانت از آرای آنان نیز صورت می‌گیرد.

حمدالله محب از ادارات امنیتی خواست که برای تامین امنیت نامزدان انتخاباتی، انتقال مواد انتخاباتی و حفاظت از دفاتر و حوزه‌های انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند.

پیش از این نیز مسئولین کمیسیون مستقل انتخابات از تامین امنیت انتخابات اظهار نگرانی کرده و گفته بودند که روی موضوع امنیت انتخابات جلسات هفتگی با نهادهای امنیتی ایجاده کرده و برای تامین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.