سرهنگ عبدالله حسنی گفت: ۱۶۵ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک پلیس این استان و خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی و سمنان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاعاتی مبنی بر وارد کردن مقادیری مواد مخدر صنعتی شیشه توسط سوداگران مرگ از مرز‌های شرقی و کشور همسایه دریافت کردند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از خراسان جنوبی به شهر‌های مرکزی کشور را داشتند.

حسنی با بیان اینکه تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حاملان مواد مخدر با دو دستگاه خودرو از خراسان جنوبی و شهرستان طبس عبور کرده و به طرف شهرستان دامغان استان سمنان در حرکت بودند.

وی اضافه کرد: به منظور تعقیب و دستگیری قاچاقچیان با هماهنگی‌های لازم، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس به استان سمنان اعزام شده و در عملیاتی مشترک با ماموران استان سمنان، خودروی سمند حامل مواد مخدر را در ۷۰ کیلومتری شهرستان دامغان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۶۵ کیلوگرم شیشه کشف شد، تاکید کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر شد و ماموران خودروی پژو ۴۰۵ را نیز که خودروی سمند حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، توقیف کردند.

در بهار ۹۸، چهار تُن و ۶۲۰ کیلوگرم مواد کشف و ۷۷۱ نفر نیز شامل حامل، نگهدارنده و توزیع کننده در استان دستگیر شده است که از این مجموع ۲۳۴ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند.

انتهای پیام / م

توقیف  خودرو سمند حامل مواد مخدر در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.