استاندار اصفهان گفت:استکبار جهانی با تمام قوا به جنگ اقتصادی آمده است، این جنگ شهید هم دارد و آن مشاغل و همین مردم هستند و باید باهمت، صبر و تلاش با جنگ اقتصادی مقابله کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در آیین افتتاح مرکز پزشکی تخصصی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) نجف آباد اظهار داشت: از سال ۷۶ که با خیریه قمر بنی‌هاشم (ع) آشنا شدم از وجود خیرین در آن اطلاع دارم، تمام تلاش این مجموعه برطرف کردن مشکلات درمانی بیماران خاص و کمک‌حال بودن برای خانواده آن‌ها است.

استاندار اصفهان ضمن بزرگ خواندن شهدای نجف‌آباد ابراز داشت: در این شهر که همه مردمانش صدیق و زبان‌زد هستند، خیرین همچون نگینی بر آن می­درخشند؛ جمع خیرین و کسایی که تمام‌وقت برای مردم دل می‌سوزانند انسان‌هایی هستند که باخدا معامله می‌کنند.

وی افزود: امروز روز خیریه‌ها است، در این شرایط بد اقتصادی باید خیریه‌ها باشند تا بتوانیم به مددجویان کمک کنیم، استکبار جهانی با تمام قوا به جنگ اقتصادی آمده است، این جنگ شهید هم دارد و آن مشاغل و همین مردم هستند و باید باهمت، صبر و تلاش با جنگ اقتصادی مقابله کنیم.

رضایی در پایان گفت: همان­ گونه که استان اصفهان در جنگ تحمیلی اول بود امروز هم در مقابله با جنگ اقتصادی اول است، مردم خشونت مقدس خود را باتحمل و صبر مثال‌زدنی ادا خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

افتتاح مرکز پزشکی تخصصی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)  نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار