کارفرمایانی که جرایم بیمه آن‌ها مربوط به قبل از ۲۹ اسفند ۹۶ است با ارائه مدارک خود می‌توانند تا ۱۳ شهریور از فرصت بخشودگی بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ بعنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، وبه منظور مساعدت با کارفرمایان، طرح بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان در استان کردستان از ۱۳ خرداد آغاز و تا ۱۳ شهریور اجرایی میشود.
سید صلاح قریشی اضافه کرد: کارفرمایانی که دارای جرایم مربوط به بدهی‌های قبل از ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۶ هستند می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات ابرازی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها، فرمانداری و بخشداری‌ها مبنی بر تأیید دلایل وقوع بحران و تائیدیه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید، نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی قطعی شده خود اقدام کنند.
وی در رابطه با بدهی کارگاه‌هایی که در سال ۹۷ به علت بروز مشکلات مالی مشمول پرداخت جرایم شدند، گفت: این کارفرمایان تا سه ماه از تاریخ وقوع دلایل ابرازی مهلت دارند تا نسبت به ارائه مدارک خود به شعب تامین اجتماعی اقدام و از تسهیلات مقرر در بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان یادآور شد: کارفرمایانی که توان پرداخت بدهی خود را نداشته باشند، می‌توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به شعبه مربوطه ارائه دهند و با تقسیط ١٢، ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ ماهه به ترتیب از ١٠٠، ٨٥، ٧٥، ٦٠ و٥٠ درصد بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.