سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی با حمایت از سیاست‌های ضدمهاجرتی مدعی شد تروریست‌ها می‌توانند در میان گروه‌های مهاجران غیرقانونی وارد آمریکا شوند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری نیوز ویک، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی در حمایت از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اهانت به مردم منطقع غرب آسیا مدعی است بی توجهی به محافظت مرزها، شرایط را برای ورود «تروریست‌های خاورمیانه» به همراه مهاجرانی که از آمریکای مرکزی قصد ورود به آمریکا را دارند، فراهم می‌کند.

او در مصاحبه با برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» که یکشنبه‌ها از شبکه فاکس نیوز پخش می‌شود اظهار داشت مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا اوایل هفته گذشته از بازداشتگاه مرزی تگزاس بازدید کرد. بیشتر مهاجرانی که در مرز تگزاس بازداشت شده بودند از میان جنایتکاران کشور‌های آمریکای مرکزی بودند.

گراهام در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه بیش از ۷۷۰ نفر از افراد بازداشت شده در مرز‌ها دارای سوء سابقه هستند، پا را فراتر گذاشت و مدعی شد بی توجهی به محافظت از مرز‌های جنوبی باعث می‌شود تروریست‌ها از کشور‌های خاورمیانه به همراه گروهی از مهاجران غیر قانونی آمریکای مرکزی وارد خاک آمریکا شوند و مرتکب اعمال تروریستی شوند.

این سناتور جمهوری خواه که یکی از حامیان سیاست‌های ترامپ است در بخش دیگری از سخنانش از دموکرات‌های کنگره خواست برای پیشبرد روند امنیت مرزی اقدامی بیشتر از مکزیک انجام دهند. او گفت: همکاران دموکرات ما در حال تقویت طرح‌هایی هستند که برای کودکان ما خطرناک است و اقدام آن‌ها یک کابوس امنیتی برای آمریکا ایجاد می‌کند، زیرا تروریست‌ها می‌توانند به سادگی به همراه گروه‌های مهاجران غیر قانونی وارد خاک آمریکا شوند.

گراهام مدعی شد برای تروریست‌ها بسیار آسان است که از کشور‌های خاورمیانه به آمریکای مرکزی بروند و در میان گروه‌های مهاجر به آمریکا بیایند.

او در انتهای اظهاراتش گفت: اهمیت نمی‌دهم که از تگزاس تا اوکلاهما مجبور به برپا کردن چادر شویم؛ چراکه ما اجازه ورود به این افراد را نمی‌دهیم، شاید آن‌ها بخواهند روزشان را در دادگاه سپری کنند، اما ما آن‌ها را به کشورشان باز می‌گردانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار