مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۵۰۰ میلیونی شرکت نصب آسانسور در نوشهر خبر داد.

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت در خصوص تقلب شرکت نصب آسانسور پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.
 
وی افزود: رئیس شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نوشهر پس از احضار متهم، بررسی شواهد موجودو نظریه کارشناسی تخلف انتسابی را محرز دانسته و به استناد مرتبه اول ماده ۵۹ قانون نظام صنفی متهم را به پرداخت ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و در حق شاکی به پرداخت مبلغ ۳۳۸ میلیون ریال محکوم کرد.
 
ملکی گفت: پس از تجدیدنظر خواهی متهم در مهلت قانونی، هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی استان مازندران رای صادره را تایید وقطعی اعلام کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: ۵ هزار و ۲۶۰ فقره پرونده سه ماه گذشته به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
وی گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۲۵ فقره پرونده مختومه شد و متخلفان به ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۸۶ راله جزای نقدی محکوم شدند.
 
یدالله ملکی افزود: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۵ و یا ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/آ


شرکت نصب آسانسور در نوشهر به جریمه نقدی محکوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار