آسایشگاه ویژه جانبازان همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) با حضور رئیس بنیاد شهید کشور در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید گفت: در حال حاضر ۹ هزار جانباز قطع نخاع در کشور وجود دارد که باید در راستای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده هایشان هستیم و باید قدردان ایثارگری‌ های آن‌ها باشیم.

رئیس بنیاد شهید گفت: بهره برداری از مجموعه جدید آسایشگاه توانبخشی جانبازان قطع نخاع در مشهد اقدام قابل تقدیر است.

دین خود را به شهدا، جانبازان و آزادگان ادا نکردیم

محمد رضا کلائی شهردار مشهد نیز گفت: تاکنون نتوانسته ایم دین خود را به شهدا، جانبازان و آزادگان ادا کنیم.

وی ادامه داد: احداث این آسایشگاه و چندین برابر این اقدامات نمی‌تواند بخشی از ایثارگری جانبازان را جبران کند، تلاش بسیاری نیاز است تا بتوانیم بخشی از دِین خود را به آنان ادا کنیم.

شهردار مشهد گفت: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.

همه مدیون ایثارگری و جانفشانی جانبازان هستیم

محمد حسین ودیعی رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد گفت: همه مدیون ایثارگری و جانفشانی جانبازان هستیم و باید هر اقدامی را که در توان داریم برای جانبازان انجام دهیم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی آسایشگاه جانبازان از پنج سال قبل آغاز شده، اما نیمه تمام ماند بود که مدتی پس از آغاز به کار شورای پنجم با تخصیص ۴۶ میلیارد ریال این پروژه با تلاش‌های شهرداری مشهد تکمیل شد.

رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد گفت: این مجموعه در راستای تسهیل نیاز‌های درمانی و اقامتی جانبازان قطع نخاع ساخته شده و در ساخت این مجموعه سعی شده بهترین امکانات، تاسیسات و تجهیزات به کار گرفته شود.

ودیعی  با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهرنشینی، گفت: این منشور سند مترقی است که یکی از محور‌های آن تکریم ارزش‌های ایثار و ایثارگری است و به عنوان یکی از رسالت‌های مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

خلیل الله کاظمی سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: این مجموعه با زیربنای حدود هزار و ۲۰۰ مترمربع و با توجه به نیاز‌های جانبازان قطع نخاع از قبیل استخر درمانی، مجموعه استحمام، اتاق استراحت، فیزیوتراپی و داروخانه با هزینه ۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: شهدا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.