تعداد کاروان هایی که به مناسبت دهه کرامت و حضور در جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) پیاده به مشهد آمدند به ۸۵ کاروان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۰ هزار و پنج نفر از زائران پیاده در قالب ۸۵ کاروان از استان‌های مختلف کشور، شهر‌های خراسان رضوی و همچنین کشور عراق وارد مشهد مقدس شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۸۲۵ نفر زن و بقیه مرد هستند و سه هزار و ۴۲۶ نفر از آنان برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این کاروان‌ها از شهر‌های تهران، کرج، نیشابور، قم، کرمان، فریمان، سرخس، سبزوار، کاشمر، طرقبه و شاندیز و دو کاروان هم از کشور عراق به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شده اند.
 
رضایی افزود: زائر اولی‌ها نیز با کاروان‌های تهران، کرج، کرمان، سبزوار، کاشمر و فریمان همراه بودند.

وی تصریح کرد: زائران پیاده در ۲ شب اقامت در مشهد از خدمات رفاهی و اسکان رایگان برخور دارند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) علاوه بر پذیرایی از زائران پیاده در مشهد با استقرار پنج ایستگاه صلواتی در جاده نیشابور - فریمان، سه ایستگاه در جاده سرخس - مشهد و ۲ ایستگاه در جاده مشهد - چناران پذیرای زائران پیاده است.
 
انتهای پیام//ف.س

جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) ۱۰ هزار نفره شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.