سخنگوی دولت از اقدام آتش نشانی و هلال احمر، برای نجات ۹ دانش آموز گرفتار شده در رودخانه خجیر تقدیر کرد.

ربیعی از اقدام آتش نشانی و هلال احمر برای نجات 9 دانش آموز گرفتار شده در رودخانه خجیرتشکر کردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در حساب شخصی توییتر خود نوشت: مطلع شدم امروز ۹ ⁧‫دانش‌آموز‬⁩ گرفتار شده در ⁧‫رودخانه خجیر‬⁩، با اقدام به موقع توسط نیروهای ⁧‫آتش‌نشانی‬⁩ و ⁧‫هلال‌احمر‬⁩ نجات یافتند که این سرعت عمل جای تقدیر و تشکر دارد.

مسئولان اورژانس ظهر روز یکشنبه اعلام کردند ۹ دانش آموز که در رودخانه خجیر در حاشیه شمال شرقی تهران طی برنامه اردوی تفریحی گرفتار شده بودند، با تلاش عوامل امداد در سلامت کامل در حال انتقال به خشکی هستند.

این رویداد همزمان با باز شدن دریچه‌های سد لتیان اتفاق افتاده و این درحالی است که اعلام شده بود شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه جاجرود یا دیگر آبراه‌های منتهی، پرهیز کنند.

سید حسین رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ورود این افراد به داخل آب بدون توجه به هشدارها بوده است، اظهارداشت: این حادثه به علت سوراخ شدن قایق بوده است.

وی محل حادثه را در رودخانه پایین دست تهران (خجیر) مابین سد لتیان و قبل از سد ماملو اعلام و بیان کرد: این دانش‌آموزان پسر که برای اردو رفته بودند با قایق بادی وارد رودخانه شده بودند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره جزئیات اطلاعیه‌ها و هشدارهای این شرکت برای رهاسازی آب نیز توضیح داد: در همه نقاط اطراف سد بنرهای هشدار نصب شده بود.

انتهی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار