امسال ۲۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیریک فراهم شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیریک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،فت: طی سه‌ماهه نخست امسال، ۲۲ فرصت شغلی برای مددجویان ایجادشده است.

یعقوب برخورداری افزود: برای اجرای این تعداد شغل ۳۷۶ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب‌شده است.
وی گفت: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار مددجویان در دستور کار این نهاد قرارگرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیریک افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده در حوزه اشتغال این شهرستان می‌توان به پرداخت تسهیلات اشتغال، نظارت مستمر بر اجرا طرح‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان اشاره نمود.

برخورداری افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته برای ارتقاء سطح مهارت شغلی مددجویان یک دوره آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته برق خودرو برای متقاضیان با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

هم‌اکنون بیش از دو هزار و ۶۳۴ خانوار با جمعیت بیش از شش هزار و ۳۴۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد سیریک هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ز


اشتغالزایی برای مددجویان سیریک

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.