معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد حسین زاده معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی در استان به شدت ابراز نگرانی کرد وگفت: در گذشته سن آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها وحتی سنین بالاتر بوده، اما اکنون این آسیب‌ها حتی به سن دانش آموزان ابتدایی رسیده و این زنگ خطر وهشدار جدی به خانواده‌ها است.

وی افزود: انتظار است خانواده‌ها از نگاه صرفا آموزشی به فرزندان خود نداشته باشند و باید از سنین مهد کودک برای مقابله با پدیده‌های اجتماعی وارائه آموزش‌های مورد نیاز واکسینه اجتماعی شوند.

حسین زاده گفت: حدود نیم میلیون شهروند سالانه در این استان از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران افزود: مراکز دولتی وغیردولتی بهزیستی این خدمات را که شامل بیش از ۱۸۰ نوع خدمت است در رده‌های سنی مختلف به مددجویان بهزیستی ارائه می‌دهند.

وی به بهر ه برداری ۴ طرح خدماتی وحمایتی در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل، یک خانه دومعلول شهری، یک خانه یک معلول در روستای کته پشت، مرکز درمان وبازتوانی معتادین و مرکز گذری کاهش آسیب ویژه بانوان (نهال گلبرگ) و طرح باشگاه ورزشی برای اشتغالزایی دو معلول آملی در شهر آمل بوده است.

حسین زاده گفت: برای افتتاح این طرح‌ها درمجموع حدود ۲ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از سوی اداره بهزیستی شهرستان آمل پرداخت شد.

انتهای پیام/آ


بهره مندی نیم میلیون مازندرانی از خدمات بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار