مدیر عامل صندوق سلامت ثامن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این صندوق در جهت پرداخت تسهیلات به شرکت‏های دانش بنیان آمادگی لازم را دارد.

اعطای تسهیلات پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،   عباس شاپوری مقدم مدیر عامل صندوق سلامت ثامن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: صندوق سلامت ثامن از سال ۱۳۹۰ در راستای کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان و با هدف حمایت از کارآفرینان، شرکت‏های دانش بنیان، محققان و صاحبان ایده با پرداخت تسهیلات و حمایت‏های مالی و مشاوره ‏ای تشکیل گردید.
 
وی تصریح کرد: از کلیه طرح‏ها و ایده‏‌هایی که در زمینه تولید دارو‌های خاص، تجهیزات پزشکی منحصر به فرد، حوزه‏‌های برنامه نویسی و نرم افزاری، توریسم درمانی و در کل  اقتصاد سلامت باشند حمایت می‏نماید که این حمایت می‏تواند به صورت مشارکت دراجرای طرح، پرداخت تسهیلات با سود‌های پایین و دوره تنفس در بازپرداخت اقساط باشد.
 
مدیر عامل صندوق سلامت ثامن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی دیگر از فعالیت‏های صندوق ایجاد ارتباط بین سرمایه‏ گذاران و صاحبان ایده در حوزه سلامت است که با متصل نمودن حلقه ‏های این زنجیر در کوتاه‌ترین زمان ایده به محصول تبدیل خواهد شد.
 
دکتر  شاپوری مقدم  با اشاره به اینکه صندوق سلامت ثامن بعنوان نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در شرق کشور است و اعتبارات بسیار خوبی دریافت نموده، افزود: با توجه به این اعتبارات در صورتی که شرکت‌های دانش بنیان و متقاضیان گیرنده وام بازده اقتصادی مناسبی داشته باشند صندوق می‌تواند حتی چندین نوبت به آن‌ها وام‌های تنفس دار شش ماهه و یکساله با سود‌های کم پرداخت نماید.
 
انتهای پیام// ز.م
 

پرداخت  وام‌های تنفس دار به شرکت‌های دانش بنیان

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.