مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از اجرای موفقیت آمیز طرح کاداس در زنجان خبر داد.

اجرای موفقیت آمیز طرح کاداستر در زنجانبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خلیل آقاجانلو مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه صیانت از حقوق شهروندی با اشاره به این که دستاورد‌های مطلوب، کمک شایانی به ایجاد فضای مثبت در جامعه خواهد کرد گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی تا کنون توانسته با همکاری پرسنل به پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه دست یابد.

وی به اجرای موفقیت آمیز طرح کاداستر در زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح در اولویت کاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان قرار گرفته است.

آقاجانلو با اشاره به اجرای طرح ' سفیران انفال' که برای نخستین بار در زنجان تدوین و اجرا شد نیز خاطرنشان کرد: این طرح در ادارات کل منابع طبیعی همه استان‌های کشور اجرایی شد.

 شهریار نوحی کارشناس امور اجتماعی دفتر استانداری و ارزیاب صیانت از حقوق شهروندی نیز با بررسی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی گفت: حفظ کرامت انسانی افراد در دستگاه‌های اجرایی و رفتار توام با احترام متقابل میان کارکنان و ارباب رجوع در هر شرایطی باید حفظ و رعایت شود.

وی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال ۹۷ را مطلوب ارزیابی کرد و تعیین سیاستها وراهبردهای صیانت ازحقوق شهروندی، آموزش وتوانمندسازی مدیران وکارکنان دستگاههای اجرایی، اطلاع رسانی وآگاهسازی شهروندان، پیشگیری ازتضییع حقوق شهروندان را از جمله برنامه‌های حوزه‌ی صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

قادر قاسمی رئیس اداره عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم گزارشی از برنامه‌های این اداره کل در بخش حقوق شهروندی ارائه نمود.

وی با اشاره به این که ۸۵ درصد از وظایف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری حاکمیتی است، براهمیت صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد.

انتهای پیام /ن
 

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری در حوزه صیانت از حقوق شهروندی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.