فرماندار شهرستان سیریک اختصاص اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،جمال الدینی فرماندار شهرستان سیریک گفت: ۲۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای ساخت اسکله چند منظور سیریک واگذار شد.

وی در بازدید از مجتمع بندری چند منظور شهرستان سیریک افزود: این اسکله به طول ۱۰۴ متراست که در مدت دو سال احداث و تکمیل خواهد شد و با احداث آن شناور‌های با ظرفیت ده هزار تنی می‌توانند پهلو گیری کنند.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: با احداث اسلکه ۱۰۴ متری در مجتمع بندری سیریک زمینه شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش‌های صادرات و وارداتو گردشگری احیا می‌شود.

جمال الدینی افزود: با بهره برداری از این اسکله زمینه اشتغالزایی ۵ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.
وی افزود: نزدیکی شهرستان سیریک با کشور‌های حاشیه حوزه خلیج فارس، برخورداری شهرستان از موقعیت استراتژیکی، گسترش و توسعه بنادر در شرق استان، تامین معیشت مردم منطقه، بالا بردن سطح رفاه مردم از جمله اهداف توسعه می‌باشد که بوسیله سازمان اداره بنادر و دریانوردی برای رونق و احیای شهرستان سیریک درنظر گرفته است.

جمال الدینی گفت:توسعه بنادر و سواحل سبب رونق اقتصادی مردم می‌شود.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به طور ویژه بر عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای خود در طرح توسعه سواحل مکران تمرکز کرده تا انشالله در آینده‌ای نزدیک شاهد عمران و توسعه سواحل و بنادر خلیج فارس بویژه شهرستان سیریک باشیم.

انتهای پیام/ر

رونق و احیای شهرستان سیریک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.