جلسه شورای اشتغال، توسعه و سرمایه گذاری شهرستان دشت آزادگان با موضوع بررسی وضعیت کارگران بیکار شده بنگاه‌های اقتصادی ناشی از سیلاب اخیر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای اشتغال، توسعه و سرمایه گذاری شهرستان با موضوع بررسی وضعیت کارگران بیکار شده بنگاه‌های اقتصادی ناشی از سیل و همچنین گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال و اجرای تعهدات سال ۹۷ و ... امروز، یکشنبه ۲۳ تیر به ریاست زاهد فردوس پناه معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

زاهد فردوس پناه معاون سیاسی فرماندار دشت آزادگان در این جلسه ضمن تاکید بر بررسی وضعیت کارگران بیکار شده ناشی از سیل اخیر گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی از اصلی‌ترین اولویت‌های کاری ما و بعد از آن تثبیت شغل یکی از برنامه‌های جدی شورای اشتغال شهرستان است.

وی بر ضرورت اشتغالزایی در کنار صیانت از مشاغل موجود، سرعت و دقت در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال زایی تاکید کرد و اظهار داشت: روند اجرای این طرح باید با سرعت بیش تری انجام شود و همه مکلف هستیم و روند موجود مورد قابل قبول نیست.

فردوس پناه با بیان اینکه سرعت فعلی در پرداخت این تسهیلات قابل قبول نیست از مدیران عضو این شورا خواست در اسرع وقت با بررسی موانع و مشکلات موجود؛ این مشکل را برطرف کنند.

در این جلسه مدیران عضو این شورا نیز هر کدام گزارشی از وضعیت کارگران و علل الخصوص کارگران شاغل در مناطق سیل زده و وضعیت پرداخت تسهیلات را ارائه دادند.

انتهای پیام/گ

لزوم پیگیری وضعیت بیکاری

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.