رئیس اداره ارشاد اسلامی بردسکن گفت: ۳ مجموعه فرهنگی در بردسکن به صورت خیرساز و در انابد و شهرآباد با اعتبار دولتی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید مفتوحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن گفت: بخش شهرآباد سرشار از استعداد‌های فرهنگی و هنری در زمینه‌های مختلف است که نیازمند حمایت و هدایت هستند و در دیدار ۲ ماه قبل با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد ۳ مجموعه فرهنگی در بردسکن به صورت خیرساز و در انابد و شهرآباد با اعتبار دولتی احداث شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی و نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی، زمینی در سایت اداری شهرآباد به مساحت یک هزار متر در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و به زودی کلنگ احداث این مجموعه به زمین زده خواهد شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن گفت: برای ساخت این مجموعه، ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ۴ میلیارد ریال از این مبلغ صرف تجهیز آن خواهد شد.

مفتوحی افزود: راه حل کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به استعداد‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر‌های کوچک است و با پیگیری‌هایی که از طریق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی صورت گرفته، به زودی نمایندگی این اداره درشهرآباد و انابد راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ۸ انجمن مرتبط با استعداد‌های منطقه راه اندازی و از ظرفیت ساختمان کتابخانه‌های عمومی ۲ شهر برای تحقق این دو مهم بهره خواهیم برد.
انتهای پیام//م.پ
 

۳ مجموعه فرهنگی در بردسکن ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.