رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان آران وبیدگل نهایی شد و از مهرماه سال جاری آغاز به کار می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان کشور در جلسه‌ای به همین منظور در سالن جلسات فرمانداری آران و بیدگل افزود: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان نهایی شد و از مهرماه سال جاری آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: راه اندازی این دانشگاه نوید بخش اشتغال جوانان منطقه خواهد بود تا مهارت بیاموزند و استخدام آموزش و پرورش شوند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از موافقت رییس دانشگاه فرهنگیان کشور برای راه اندازی‬ این مرکز علمی در این شهرستان قدردانی کرد. ‏

سید جواد ساداتی نژاد افزود: قرار شد به طور موقت ساختمان فرمانداری قدیم این شهرستان به دانشگاه فرهنگیان کشور واگذار و سپس ۱۵ هکتار زمین هم با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برای احداث آن در بهترین نقطه واگذار شود.

وی با اشاره با وجود دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان افزود: پیگیری‌های صورت گرفته برای استقرار واحد پسران در شهرستان آران و بیدگل، امروز نتیجه داد که نوید خوبی برای مردم منطقه است.

شهرستان آران و بیدگل با ۱۲۵ واحد آموزشی و ۲۰ هزار دانش آموز و با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام/م

 

راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار