معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به‌عنوان نماینده عالی رئیس‌جمهوری در شهرستان اسفراین و تنی چند از وزرا و معاونین استاندار و مدیران کل استانی و شهرستان چندین طرح عمرانی و خدماتی و صنعتی در شهرستان اسفراین را به بهره‌برداری می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،امروز یکشنبه شهرستان اسفراین میزبان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و تنی چند از وزار خواهد بود.

با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به‌عنوان نماینده عالی رئیس‌جمهوری در شهرستان اسفراین و تنی چند از وزرا و معاونین استاندار و مدیران کل استانی و شهرستان چندین طرح عمرانی و خدماتی و صنعتی در شهرستان اسفراین به بهره‌برداری می‌رسد.

در ابتدای ورود کاروان دولت به شهرستان اسفراین با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید میثاق با شهدا مزار شهیدان دوران دفاع مقدس توسط مسؤولین غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

در ابتدا تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان اسفراین به بهره‌برداری خواهد رسید و نمایندگان ریاست محترم جمهوری با حضور در شرکت آذین فورج ضمن بهره‌برداری از بخشی از واحد‌های این مرکز صنعتی طرح توسعه این واحد تولیدی را کلنگ زنی خواهند کرد، و از دو مجتمع صنعتی فولاد و لوله گستر اسفراین بازدید خواهند داشت.

آخرین برنامه کاروان دولت در این شهرستان افتتاح پروژه کیمیا صبا به‌صورت ویدئو کنفرانس و آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه تکمیلی این واحد صنعتی و تولیدی خواهد بود.

انتهای پیام/م

افتتاح چندین طرح در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.