همایش ملی خط مشی گذاری برای آموزش مدیریت به کارکنان دولت در اراک برگزار شد.

همایش ملی خط مشی گذاری آموزش مدیریت در اراک /رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور: آموزش هدفمند و نیروی متخصص موجب رشد حیات سازمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   اولین همایش ملی خط مشی گذاری برای آموزش‌های سطح مدیران و کارکنان سازمان‌های دولتی با حضور مدیران، کارکنان و مسئولان استانی و کشوری در اراک برگزار شد.

این همایش ملی به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور و در استانداری و با هدف آموزش و ارتقای عملکرد کارکنان در خدمت رسانی برگزار شد ودر این مراسم چند نفر از اساتید دانشگاه‌ها به نحوه آموزش برنامه ریزی و ایجاد خلاقیت و نشاط در ادارات و سازمان‌ها پرداختند.

زهرا احمدی پور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور هم در این همایش با اشاره به عملکرد ۵۰ ساله مرکز آموزش از فراز وفرود‌های این مرکز گفت.

آموزش هدفمند و نیروی متخصص موجب رشد حیات سازمانی

احمدی پور افزود: آموزش هدفمند و نیرو‌های متخصص و متعهد می‌تواند حیات سازمانی را به بلوغ و رشد برساند به شرط آنکه مراکز بازآفرینی شوند و آموزش‌های دقیق مستمر فراگیر و به لحظه فراموش نشود که این فرآیند به تکامل و رضایتمندی منجر شود.

مسئولان و مانند ریل و مردم مثل قطارهستند

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در این همایش گفت: تربیت و رفتار مردم یک کشور منبعث از رفتار و عملکرد مدیران است و مسئولان و مدیران مانند ریل و مردم مثل قطارهستند.

آقازاده افزود: اگر در کشور درست ریل گذاری شود مردم به درستی راه خود را خواهند رفت و در مجموع عملکرد جامعه مثبت خواهد بود و آموزش نقش موثری در عملکرد دارد که می‌تواند نتیجه رضایتمندی مردم باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار