رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان از کشاورزان دشت سیستان خواست به منظور تسریع در امر اجرای سامانه‌های آبیاری داخل مزارع به مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌های منطقه سیستان مراجعه کنند.

دکتر زورقی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با شروع عملیات تحویل موقت طرح انتقال به مزارع دشت سیستان فاز دوم این طرح تحت عنوان اجرای سامانه‌های آبیاری داخل مزارع دشت سیستان از فروردین ماه سال جاری با انتخاب ۲پیمانکار جدید در سطح منطقه آغاز گردیده است.

وی تصریح کرد با توجه به تقاضا نامه‌های کشاورزان که از سوی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها به مدیر طرح ارائه میشود، عملیات اجرایی در داخل مزارع برنامه ریزی و اجرایی میگردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:فاز ۲طرح بر مبنای رساندن آب تا داخل مزارع برنامه ریزی گردیده که با این اقدام بسیاری از دغدغه‌های مطرح بهره برداران مرتفع و میزان بهره وری آب افزایش خواهد یافت. در این فاز آب از حوضچه‌های ۵ هکتاری تا داخل مزارع با شبکه بسته منتقل خواهد شد.

غلام حیدر زورقی تاکید کردبه جهت تسریع در امر اجرای طرح با عنایت به تقاضا محور بودن عملیات اجرایی در فاز ۲، از کلیه کشاورزان دشت سیستان خواست برای تکمیل فرم‌های تقاضا نامه به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان‌های حوزه سیستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح انتقال به مزارع دشت سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار