تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آبا گفت:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان جزو برنامه‌های اولویت دار در سال جدید است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان بستان آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید علی موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباددر جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اعتبارات عمرانی از محل تملک دارایی‌ها و توسعه متوازن این شهرستان در سال جاری ۲۸ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد گفت:این میزان اعتبارنسبت به سال گذشته ۱۰ درصد گاهش داشته است.

وی گفت:امسال بنا به محدودیت اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان از اولویت‌های اصلی شهرستان خواهد بود.

موسوی از اجرای پروژه بزرگ راه سازی با مشارکت مردمی در بخش تیکمه داش خبر داد و افزود:با تکمیل راه تیکمه داش به آزاد راه شاهد حل مشکلات ترافیگی در این شهرستان خواهیم بود.

وی بزررگترین مشکلات این شهرستان را در حوزه راه عنوان کرد و افزود:متاسفانه بیشتر راه‌های اصلی و فرعی در این شهرستان تخریب شده که برای ساماندهی و بهینه سازی آن‌ها نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

دکتر محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با انتقاد شدید الحن از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در عمل نکردن به تعهدات خود در مورد درمانگاه خیر ساز تیکمه داش گفت:خیر درمانگاه را ساخته، ولی متاسفانه هنوز محوطه سازی از سوی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به پیگیری‌های بیشتر انجام نشده است.

وی از کمبود سوخت برای تراکتور‌ها و موتور‌های آب در این شهرستان که مشکلات زیادی را برای کشاورزان به همراه داشته است نیز گلایه کرد.

نماینده مردم بستان آباد بدقولی نوسازی مدارس استان را نیز در این جلسه یاد آور و خواستار رسانه‌ای شدن آن نیز شد و افزود:علی رغم اینکه نوسازی قول ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مدرسه سازی در این شهرستان داده بود بار‌ها پیگیر شده ایم، ولی جواب دریافت نکرده ایم.

وی در این جلسه تکمیل سالن ورزشی روستای عین الدین، حل مشکل آب شرب روستای سعید آباد، اصلاح هندسی راه‌های اصلی و فرعی و حذف نقاط حادثه خیز، جذب اعتبار برای اشتغالزایی با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستانی، حل مشکلات کارخانه پرشین نوش و جذب قیر یارانه‌ای را خواستار شد.

انتهای پیام/

اجرای پروژه بزرگ راه سازی با مشارکت مردمی در بخش تیکمه داش

برچسب ها: آزادراه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.