مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و دوم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه در منطقه جاهد شهر ـ خیابان بوستان، سبب مصدومیت یک دختر جوان و اعزام وی به بیمارستان شد.

وی علت وقوع حادثه را براساس بررسی‌های اولیه نشت گاز ذکر و تصریح کرد: بروز این انفجار علاوه بر وقوع آتش‌سوزی موجب تخریب پنجره و ترک دیوار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه کانون انفجار اتاق خواب واحد مسکونی مزبور بود، گفت: علت دقیق و چگونگی بروز این انفجار توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

در این حادثه مأموران دو ایستگاه شماره ۳۰ و ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اقدامات پیشگیرانه و برقراری ایمنی در محل اقدام کردند.
 

مهار آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مشهد

 
امیر عزیزی افزود: صبح امروز یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در بلوار امام خمینی (ره) دچار آتش‌سوزی گسترده شد.

وی ادامه داد: با اعلام بروز این اتش‌سوزی به سامانه تلفنی ۱۲۵، بدون درنگ چندین تیم اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه‌های مجاور آژیرکشان رهسپار محل آتش‌سوزی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد بیان اینکه این آتش‌سوزی در شرایط توسعه و در زمانی که شعله‌های آتش بخشی از واحد حدوداً ۳۰۰ متری در طبقه اول ساختمان را فرا گرفته و دود ناشی از آن تمام ساختمان را نیز در برگرفته بود، به آتش نشانی گزارش شد، گفت: ماموران آتش نشانی با حضور در محل آتش‌سوزی ضمن اطفای آتش‌سوزی از چندین جهت اقدام به تخلیه ساکنان ساختمان کردند.

عزیزی افزود: ۴ نفر از ساکنان ساختمان شامل یک مرد سالخورده، دو زن جوان و یک کودک ۵ ساله از ساکنان این ساختمان که در آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
 
وی تصریح کرد: در این آتش‌سوزی با وجود خسارات مالی، خوشبختانه به کسی آسیب نرسید، اما علت دقیق وقوع آن با توجه به گستردگی آتش‌سوزی در دست بررسی است.
 

هشت مصدوم درپی سانحه رانندگی در مه ولات

 
محمد رضا چهلسری رئیس پایگاه اورژانس ۱۱۵ مه ولات گفت: در پی این حادثه که ظهر امروز روی داد، ۳ تیم از این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تیم اعزامی ۸ مصدوم این حادثه را به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه منتقل کرد.

رئیس پایگاه اورژانس ۱۱۵ مه ولات گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
 

در حال تکمیل...

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.