امروز نرخ دلار با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته در صرافی‌ها به ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

دلار وارد کانال ۱۲ هزار تومانی شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، معاملات ارز در بازار آزاد امروز مجدد شیب نزول قیمت به خود گرفت و با تخلیه حباب قیمتی دلار به میانه کانال ۱۲ هزار تومانی نزدیک شد که بدین ترتیب نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

بر این اساس، صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز هر دلار را ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و به نرخ ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروختند.

خنثی شدن تاثیر اخبار منفی مربوط به تحولات سیاست خارجی و امیدواری به توان بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز از مهم‌ترین دلایل کاهش نرخ دلار و سایر ارز‌ها به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: جزئیات بسته ارزی جدید /بازار متشکل ارزی از نوسانات قیمت جلوگیری می کند


امروز بهای خرید هر یورو ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان و فروش آن ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان شد، این در حالی است که میانگین بهای هر یورو در آخرین روز کاری هفته گذشته در سامانه سنا ۱۴ هزار و ۵۵۶ تومان بود.

رئیس کل بانک مرکزی نیز هفته گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت از ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز خبر داد و گفت: از طریق مدیریت بازار ارز و کمک به صادرکنندگانی که ارز خود را در سامانه نیما برای واردات ارایه می‌کنند، بازار ارز به ثبات نسبی رسیده است که امیدواریم این روند در بازار استمرار یابد.

انتهای پیام/

نرخ دلار شیب نزولی به خود گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
امروز از واحد ارزی بانک‌ملی دلار بابت حجاج ۱۲۹۶۰تومان‌بوده
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۷:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
الان یه عده باز میان میگن تا ماه دیگه میشه 20000 تومان ! عزیزم قرصاتو بخور که دوران سقوط دلار در کل جهان از جمله روسیه،چین،هند نزدیکه
آخرین اخبار