فرمانده نیروی انتظامی گفت:در نبود امنیت هیچ کاری اعم از اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی به پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت:حجم کار در نیروی انتظامی بسیار گسترده، سنگین و سخت است و کارکنان ناجا با روحیه جهادی و انقلابی به وظایف و تکالیف خود عمل می‌کنند و آنچه محور و پشتیبان موفقیت‌های روزافزون پلیس در عرصه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است حمایت خانواده عزیز کارکنان است و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات خود به نقش همسران مدیران در موفقیت آنان اشاره داشتند و ما نیز بر این اساس به نوبه خود از خانواده‌های این عزیزان تشکر می‌کنیم.


وی افزود: امنیت نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور دارد چرا که در نبود امنیت هیچ کاری اعم از اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی به پیش نمی‌رود.

 

فرمانده ناجا  تصریح کرد: نیروی انتظامی تامین کننده نظم و امنیت در داخل کشور است و در اقصی نقاط کشورمان با خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه برای پوشش ماموریت‌های متنوع و برقراری امنیت اهتمام و تلاش جدی دارد که این شاخصه اصلی کار پلیس است.


اشتری گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا به فرمایش، ولی امر مسلمانان جهان، پلیس در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و این تکلیف مقدس و سنگینی است که اهتمام و جدیت لازمه تحقق آن است.

 

انتهای پیام//ر. س

 

نیروی انتظامی تامین کننده نظم و امنیت در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.