رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت:تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان قم در مدت حدود چهار سال چهار برابر شد و رتبه استان در زمینه تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور هفت رتبه ارتقا پیدا کرد و اکنون رتبه استان قم در این زمینه ۱۰ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سید حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان قم گفت:در سال ۱۳۹۴ این استان ۲۰ شرکت دانش بنیان داشت و رتبه استان قم در آن سال در زمینه شرکت‌های دانش بنیان در کشور ۱۷ بود، اما اکنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان قم به ۷۴ شرکت رسید.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: امیدوار هستیم که امسال با تلاش‌هایی که انجام بدهیم، رتبه استان قم در زمینه تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور تک رقمی شود، البته این کار سختی است و نمی‌توان که قول تحقق ۱۰۰ درصد آن را در سال ۹۸ داد.

وی ادامه داد: تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان قم در مدت حدود چهار سال چهار برابر شد و رتبه استان در زمینه تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور هفت رتبه ارتقا پیدا کرد و اکنون رتبه استان قم در این زمینه ۱۰ است.

اخوان علوی با اشاره به انواع شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: اکنون این شرکت‌ها به شرکت‌های دانش بنیان نوع یک و شرکت‌های دانش بنیان نوع تقسیم می‌شوند،در حالی که در گذشته این شرکت‌ها به شرکت‌های تازه تاسیس، تولیدی و صنعتی تقسیم می‌شدند.

وی یادآورشد: از حدود ۷۴ شرکت دانش بنیان استان قم بیش از ۳۰ شرکت در پارک علم و فناوری استان و مابقی شرکت‌ها در سطح شهر قم و شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

انتهای پیام/ح

تعداد شرکت‌های دانش بنیان در قم ۴ برابر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار