محمد طاهری گفت: ۲۵ درصد باقی مانده شامل ۸۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری به بخش خصوصی محول شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: تکمیل طرح فاضلاب شهر سمنان یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

وی با اشاره به اجرای ۷۵ درصدی طرح فاضلاب شهر سمنان توسط بخش دولتی، افزود: ۲۵ درصد باقی مانده شامل ۸۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و ۲ تصفیه خانه به ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب و نصب ۳۸ هزار انشعاب فاضلاب به بخش خصوصی محول شده است.

محمد طاهری به اجرای طرح‌های فاضلاب دارای ردیف اعتباری از منابع ملی و استانی در شهر‌های دامغان، شاهرود و شهمیرزاد اشاره و تصریح کرد: تکمیل این طرح‌ها به ۲ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تصفیه خانه فاضلاب شهمیرزاد تا هفته دولت امسال و تصفیه خانه فاضلاب دامغان تا سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: روند اجرای شبکه فاضلاب شاهرود در سال ۹۷ با تخصیص اعتبار سرعت گرفت، به طوری که ۱۲ کیلومتر از این طرح در سال گذشته اجرا شد.

وی ابراز داشت: به منظور تکمیل طرح فاضلاب این شهر نیز حدود یک هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمد طاهری با اشاره از بهره‌مندی پنج شهر استان سمنان از شبکه فاضلاب، اضافه کرد: ظرفیت اسمی تصفیه خانه‌های این شبکه‌های فاضلاب ۳۷ هزار و ۶۲۰ مترمکعب در شبانه روز است.

وی یادآور شد: ۲۷.۵ درصد از جمعیت شهری برابر با ۶۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب تحت پوشش تأسیسات فاضلاب شهری این استان است.

انتهای پیام / م

ظرفیت اسمی تصفیه خانه‌های شبکه‌های فاضلاب در استان سمنان ۳۷ هزار و ۶۲۰ مترمکعب در شبانه روز است

 

برچسب ها: تسهیلات ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.