ساحلی بازان لیگ برتر فوتبال ساحلی، پس از طی یک دوره ۲۰ روزه تعطیلات از هفتم مرداد برای تعیین چهره قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران بمصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری سه هفته از بازی‌های نیم فصل دوم به تعطیلات رفت تا با انجام نقل و انتقالات نیم فصل و برگزاری هشت هفته باقیمانده نیم فصل دوم چهره قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران مشخص شود.

ساحلی بازان لیگ برتر ایران پس از طی دوره ۲۰ روزه تعطیلات بازی های نیم فصل دوم را از دوشنبه هفتم مرداد پیگیری می کنند که در جریان این رقابت ها تیم  مقاومت گلساپوش یزد و شهریار ساریساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد مقابل هم صف آرایی می کنند.

همچنین ایفا سرام اردکان؛ دیگر نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، هفتم مرداد ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه شهرداری رودسر بمصاف تیم شاهین خزر رودسر می رود.

شایان بذکر است که در حال حاضر تیم مقاومت گلساپوش با ۳۴ امتیاز صدر جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی را تصاحب کرده است و تیم ایفاسرام اردکان نیز با ۳۰ امتیاز جایگاه سوم این جدول را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ غ

پیگیری هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی از هفتم مرداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار