۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشت توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی باشت گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار از محل درآمد‌های نفت، بودجه متوازن و استانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

غلام رضا تاجگردون افزود: از این میزان اعتبارات ۱۷۷ میلیارد ریال از محل متوازن، ۴۰ میلیارد ریال از محل استانی و ۱۵ میلیارد ریال از محل نفت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار عمرانی در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ اجرایی این شهرستان توزیع شد ادامه داد: این اعتبار در ۱۷ فصل برای تکمیل ۶۳طرح عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی باشت قرار می‌گیرد.

تاجگردون افزود: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار امسال از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به ورزش این شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: اعتبار اختصاص یافته به مراتب در طول سال از محل‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

تاجگردون گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای طرح‌های این شهرستان پیشنهاد شده که از این رقم ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه باشت و ۶۰ میلیارد ریال به اجرای طرح فاضلاب باشت در نظر گرفته شده است.

فرماندار باشت نیز در این نشست گفت: حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.
سید مسعود حسینی افزود: ۶۱ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال، سال گذشته از اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان باشت اختصاص یافته بود ادامه داد: ساماندهی پارک ساحلی، مصلی، مجتمع ادارات، آبرسانی به روستا‌های باشت، محور باشت- چرام، راه روستایی پبچاب از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان ذکر کرد.

وی با ابراز نگرانی از روند اجرای طرح مجتمع ادارات این شهرستان گفت: ۲ سال متوالی اعتبار به این طرح اختصاص داده می‌شود، ولی پیشرفتی در روند اجرای این طرح تاکنون مشاهده نشده است.

حسینی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافت که از سوی دستگاه متولی جذب نشد.
شهرستان ۲۳ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ط

۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.