میلیون‌ها آمریکایی خودشان را برای فرود آمدن طوفانی سهمگین در مناطقی واقع در کنار خلیج مکزیک در آمریکا آماده می‌کنند.

بالا آمدن رودخانه می‌سی سی پی و طوفان سهمگین دریایی در آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون سی ان ان، در بخش‌هایی از آمریکا به علت طوفان سهمگین دریایی، وضعیت فوق العاده اعلام شد.

طوفان سهمگین در مسیر آمریکا است. مناطق واقع در کنار خلیج مکزیک در آمریکا محل فرودآمدن این طوفان سهمگین خواهند بود. به همین علت میلیون‌ها آمریکایی خودشان را برای این طوفان سهمگین آماده می‌کنند.

طوفان موسوم به بَری​ Barry در حال نزدیک شدن به ایالت لوئیزیانا است. پیش بینی می‌شود. این طوفان با شدت چهار ازنظر درجه بندی طوفانها، تا چند ساعت دیگر به ایالت لوئیزیانا برسد و حدود نیم متر باران در این ایالت ببارد.

این درحالی است که وضع این منطقه همین حالا نیز به علت بالاآمدن سطح آب رودخانه می‌سی سی پی خطرناک است. این وضع به علت بارش شدید باران در روز‌های اخیر در این منطقه بوده است.

در شهر نیواورلئانز، مرکز ایالت لوئیزیانا وضعیت فوق العاده اعلام شده است. مردم در حال آماده شدن برای وضعیت دشوارتر هستند. بسیاری از آب بند‌ها در این منطقه بسته شده است.

ماموران سازمان‌های امدادی در این منطقه به شدت فعال هستند. آن‌ها به ساکنان محلی هشدار داده اند و اینکه از نزدیک شدن به رودخانه‌های محلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار