بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم که تحمل آن سخت است.

ابراهیمی: هیچ‌وقت تمرینات کمالوند به این پرفشاری نبوده‌استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازی تدارکاتی با ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: بازی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم هستند و این بازی‌ها می‌توانند به ما کمک  کنند تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. بازی خوبی بود. هم روی بدمان فشار آوردیم و هم کار‌های تاکتیکی را مرور کردیم و رفته رفته و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: هفته‌ی آینده تورنمنتی در شیراز برگزار می‌شود که در آن شرکت خواهیم کرد و پس از انجام آن بازی‌ها بدمان بیشتر آماده می‌شود تا با قدرت لیگ را آغاز کنیم و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

ابراهیمی درباره شرایط اردوی سرعین تصریح کرد: شرایط اردو خوب است و از عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که در راس آن‌ها بهرام رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) شبانه‌روز  تلاش می‌کند و اردوی خوب و تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم که تحمل آن سخت است. در این چند سالی که با فراز کمالوند کار کرده‌بودم تمریناتی به این پر فشاری ندیده بودم. بدن‌های بازیکنان با این تمرینات بهتر آماده می‌شود و درباره شرایط خودمم نیز باید بگویم که پا به پای بقیه تلاش می‌کنم تا مثل هر موقعی که در کنار کمالوند بودم، بهترین کارنامه را داشته باشم.  


بیشتر بخوانید: 

تساوی بدون‌گل ماشین‌سازی و پارس‌جنوبی در دیداری دوستانه

گلر مطرح لیگ برتری در آستانه پیوستن به پارس جنوبی

کمالوند: ۳ جای خالی در لیست‌مان داریم/ با چند گزینه در حال مذاکره هستیم


انتهای پیام/

اظهارات محمد ابراهیمی پس از بازی با ماشین‌سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار