هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: فرهاد مجیدی انگیزه مضاعفی به بازیکنان تیم ملی امید داده و همه برای المپیکی شدن دست به دست هم می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرم الحسینی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: بازی خوبی بود چراکه نفت مسجد سلیمان تیم خوبی بسته است و بعید می‌دانم امسال از همان ابتدای فصل جزء تیم‌های در حال سقوط باشد. هرچند نتوانستیم حریف مان را شکست بدهیم، اما احساس می‌کنم آنچه را که فرهاد مجیدی می‌خواست تا حد زیادی اجرا کردیم.

او درباره اینکه با توجه به ارزیابی اش از عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی امید آیا این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند یا خیر، بیان کرد: ۱۰۰ درصد همینگونه است چراکه مجیدی از زمان حضورش در تیم ملی امید انگیزه مضاعفی به بازیکنان ما داده است. همه از فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادرفنی دست به دست هم می‌دهیم تا تیم امید بتواند به المپیک صعود کند.

هافبک تیم ملی فوتبال امید درباره آسیب دیدگی اش در جریان بازی تدارکاتی با نفت مسجد سلیمان گفت: هرچند به شکل بدی روی دستم فرود آمدم، اما بعید می‌دانم مشکل خاصی باشد.

خرم الحسینی درباره اینکه با توجه به ناکامی تیم ملی فوتبال امید ایران با بازیکنان بزرگ از صعود به المپیک آیا تیم فعلی توانایی شکستن طلسم ۴۴ ساله را دارد یا خیر، گفت: اگر شما در تمرینات مان باشید می‌بینید انگیزه بازیکنان با حضور فرهاد مجیدی خیلی بیشتر شده است. بیشتر از هرکسی هم خود بازیکنان تیم امید می‌خواهند تیم به المپیک برود و مطمئن باشید کم کاری نکرده و تمام تلاش مان را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.


بیشتر بخوانید:

تارتار: نفت مسجد سلیمان مقابل تیم امید کیفیت نداشت/ ویلموتس نشان داد با کی روش تفاوت دارد

تساوی تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان در دیداری دوستانه

ناراحتی نفتی‌ها از فدراسیون فوتبال/ ویلموتس تماشاگر ویژه شاگردان فرهاد


انتهای پیام/

اظهارات خرم الحسینی در پایان دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار